wtorek, 29 grudnia 2015

ZDJĘCIA: Zachód słońca w Beskidach

Z racji tego, że okres świąteczny to przede wszystkim czas odpoczynku i często spędzanie każdej wolnej chwili biernie, postanowiłam zrobić coś aktywnego i z premedytacją czekałam na zachód Słońca z Beskidzie Żywieckim. Wszystko po to, żeby móc uchwycić kilka przyjemnych dla oka widoków, bo w ostatnim czasie było tu naprawdę magicznie :)

Plany były wielkie i ambitne, a wyszło jak zwykle. Na Facebooku żaliłam się Wam, że większość z pozoru udanych kadrów okazała się po prostu nieostra. Mimo wszystko chciałabym się z Wami podzielić tym co udało mi się odratować, a w następnym poście będziecie mogli zobaczyć jak zdjęcia wyglądały prosto po zgraniu na komputer. Uwielbiam serie "before&after" :)

Tym razem też postawiłam na RAWy :)

Zachód Słońca w Beskidach

Zachód Słońca w Beskidach

Zachód Słońca w Beskidach

Zachód Słońca w Beskidach

Również może Ci się spodobać...

0 komentarze:

Prześlij komentarz