niedziela, 10 maja 2015

Fotorelacja z meczu Górnik Zabrze - Wisła Kraków

Wczoraj w Krakowie był mecz Górnika Zabrze i Wisły Kraków, gdzie miałam okazję zrobić kilka zdjęć. Ale nie byle jakich! Robiłam je z pozycji fotografa, dostałam akredytację, okropną kamizelkę z napisem "FOTO" i miałam wstęp na kilka stref, z murawą włącznie :) Nie jest łatwo być "profesjonalnym" fotografem na takim meczu z kitowym obiektywem ;)

Od jakiegoś czasu pracuję, w czerwcu, po pierwszej konkretnej wypłacie zamierzam kupić jasne, portretowe 50mm. A tego, że wypłata w lipcu albo w sierpniu będzie owocowała czymś "tele" nie wykluczam ;) 

Nie ukrywam, że wśród prawdziwych fotografów z konkretnym sprzętem czułam się odrobinę niezręcznie, ale wczorajszy dzień wywołał we mnie tyle różnych emocji, że na pewno zapamiętam go na długo. Mało tego, chcę więcej! :) Zwłaszcza, że pierwszy raz byłam na meczu piłki nożnej, na takim stadionie :)

Nie do końca jestem zadowolona ze zdjęć, właściwie są może dwa, które mi się podobają, ale z racji tego, że potrzebne jest ich znacznie więcej, żeby stworzyć galerię na stronie kibiców Górnika, muszę przeboleć to, że nie każde jest tak idealne jakbym chciała. 


































Również może Ci się spodobać...

0 komentarze:

Prześlij komentarz