czwartek, 11 lutego 2016

ZDJĘCIA: Górnik Zabrze - wiosenna prezentacja zawodników 2016

Tak jak wspomniałam na facebooku, miałam wczoraj okazję robić zdjęcia na wiosennej prezentacji zawodników Górnika Zabrze. Zdjęcia zostały umieszczone na roosevelta81.pl, więc tak jak poprzednim razem, poniżej wrzucam link do galerii na ich stronie, żeby nie powielać kilka razy tego samego.

Pierwsze kilka zdjęć cykałam w JPEGach, bo wiedziałam, że mój aparat nie wyrobi w seriach zdjęć jeśli włączę zapis RAW, ale z racji tego, że oświetlenie dawało wiele do życzenia - postanowiłam zaryzykować i włączyłam to, co należało. Były momenty, w których czerwona lampa w aparacie świeciła się tak długo, że doprowadzało mnie to do szału, ale gdyby nie ta decyzja, ze zdjęć nic by nie zostało ;) Możliwe, że straciłam kilka ciekawych kadrów, ale jak na mój pierwszy raz w takich warunkach, myślę że wyszło całkiem nieźle. Używałam tylko 50mm f/1.8 :)

Swoją drogą, impreza była jak najbardziej udana. Ponoć najlepsza w porównaniu do ostatnich lat :)

ZOBACZ CAŁĄ GALERIĘ
Wystarczy kliknąć na link pod zdjęciem :) co myślicie? :)

Do napisania! :)

Również może Ci się spodobać...

0 komentarze:

Prześlij komentarz