niedziela, 27 marca 2016

Fotorelacja z meczu Górnik Zabrze - Podbeskidzie Bielsko-Biała

Wiem, miałam Was nie zanudzać zdjęciami z meczów Ekstraklasy, i wiem, mój zapłon pozostawia wiele do życzenia, bo tydzień temu był mecz Górnika z Podbeskidziem w Bielsku, gdzie skończyło się remisem na poziomie 0:0, ale stadion Podbeskidzia tak mnie zauroczył i zdjęcia wyszły całkiem zadowalająco, że musiałam podzielić się z Wami linkiem do nich.

Z racji tego, że tutaj wrzucam mało postów, próbuję częściej aktualizować swój profil na facebooku krótkimi wpisami. Więc jeśli jeszcze mnie nie obserwujecie, a chcecie wiedzieć jak idzie mi z egzaminami na prawko czy z zakupami na Aliexpress, zapraszam :)

Zobacz całą galerię z meczu
Stadion jest jeszcze w budowie, ale jest po prostu śliczny. Mały, zgrabny. Otaczają go Beskidy, które uwielbiam. Mecz, na którym byłam, zaczynał się o 15:30, więc zdążyłam zobaczyć zachód słońca, który zapomniałam sfotografować. No, mam jedynie zdjęcie ze swojego Instagrama, na pamiątkę. Miejsce dla prasy jest zabudowane, blisko murawy, z widokiem na wszystko. Jest czysto i przyjemnie. To chyba mój ulubiony jak do tej pory stadion :)

Zdjęcia robiłam 1200d z podpiętym kitem. Mogłam pozwolić sobie na wpuszczanie mniej światła na matrycę poprzez zmniejszenie czasu naświetlania zdjęć, bo było bardzo słonecznie i jasno :) zdjęcia robiłam w RAWach.

Również może Ci się spodobać...

0 komentarze:

Prześlij komentarz